L’Ajuntament ha dut a terme campanyes d’educació ambiental i tallers, promovent la correcta separació dels residus en origen, la sostenibilitat i la cura del medi.
Anualment, l’Ajuntament impulsa tallers específics, contacontes i activitats relacionades amb la sostenibilitat en els centres educatius i centres d’oci com la Biblioteca.
Amb l’arribada del contenidor de matèria orgànica en 2024, l’Ajuntament va impulsar una campanya de reforç a la ciutadania, complementària a la campanya integral “Tria els teus residus a casa. Eixim guanyant. Al contenidor gris, el mínim!”.
També en 2024, l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament va impulsar tallers de sensibilització en tots els centres educatius, en el marc de la campanya “El món és la nostra casa: reciclem per cuidar-lo”, en la qual van participar més de 1.500 xiquets i xiquetes. Aquesta campanya es va compondre de 12 sessions i va culminar amb una activitat dirigida a les famílies, en la Fira del Llibre del mes d’abril.
En els anys 2024 i 2025, es va celebrar la Jornada ludicoeducativa «Mou fitxa, et toca!«, per a commemorar el dia internacional del Medi Ambient.

Deja una respuesta